Panik


Vill du sova hemma hos Djn SJUNG!!
Ja, väldigt mycket gärna!
Jag tror jag är kär!

Blandade sjuka drinkar på Sivans igår, kändes jävligt glamouröst.
Städade toaletterna på Sivans igår, kändes mindre glamouröst.
Min kropp trodde jag torterade den när jag stod där bland all sprit och drinkar utan att den fick något alls men denna veckan är min kropp fan på rehab, inte en droppe ska intas.
Träning, jobb och plugg är det enda jag får ägna mig åt så nu sitter jag här på bibblan och läser om politiska system.
Känner redan hur jag skulle kuna läxa upp vilken politiker som helst om hur Sverige ska styras!!
Ikväll ska vi styra någon sjuk matlagning, dricka saft och njuta av att det är torsdag och helgen med 24h arbete och ca 8h sömn börjar snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0