My drinkin' is killing me




Söndag och jag är helt jävla slut.
Denna veckan har varit så jävla sjuk på alla sätt och vis så min kropp vet inte riktigt vart den ska ta vägen.
Jag fick finbesök från Göteborg, börjat skolan, varit alldeles för full 2 gånger, gjort bort mig på ett offentligt dansgolv och varit nära till slagsmål på ett annat, haft fint sovsällskap, druckit olaglig strohrom, blandat sjuka drinkar, åkt kundvagn nerför stallvägen, sålt sjuka mängder medlemdsskap i skolan , i rondellen, på novishmässan, dunkat tung musik i rondellen, åkt longboard nerför en nyaslfalterad stallvägen mitt i natten, dansat på flertal bord, pajjat mitt knä i samband med att jag dansade på flertal bord, lagat mat med mina bästa, hängt och härjat med mina campusbästa, letat tv, hängt i sandsbro med Ida och familjen karlsson/bergström och sovit i ungefär 20 timmar sammanlagt.
4 fyllor tar ut sin rätt men det låter jag den göra för jag tror faktiskt att jag nästan är lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0