He's thunderstorms


Förra veckan var ett stort jävla moln av kaos.
Först sitta och tokskriva på ett grupparbete till halv 4 på morgonen för att dagarna efter opponera på det och få ett VG. Underbar jävla känsla.
Fira med att tokdynga, kom inte ens till sivans.
Vakna upp mer bakfull än någonsin för att åka ner till stan och köpa militärbyxor till allnation där vi skulle vara Avatar. Sinnessjuk kväll. När man stannar upp för en stund mitt i allt härj och upptäcker att jag står halvt naken inne på ÖGs postis och shottar, då vet man att man gör något rätt!
Fredagen fick jag hänga med min snäcka som jag inte träffats på lääääääänge.
Vi lagade kylling, sov och snackade skit. Lite bitter över att hon ska lämna mig snart men är glad för hennes skull!!
Lördagen var det Klubb Rassle och vi packade in ett 20-tal sjuka människor i min lägenhet och härjade innan vi drog till Stenladan där det var rave. Nöjdare blir man inte.
Sen vaknade jag morgonen efter och var inte fullt så nöjd men det är lite det som är charmen med att vara lite dum i huvudet.

Igår började jag med min Juridikkurs och den kommer bli tuuung. Men jag gillar det, sätter jag ett VG här så känner jag lite att jag kan vara nöjd över min akademiska karriär i resten av mitt liv oavsett hur det går efter det.
Har nu köpt lagbok, Civilrätt, introduktion till Eu och Praktisk Juridisk metod och ska tenta av skiten LIKE A BOSS i januari!! Sen var det möte med vårt bandutskott och sen biljettsläpp till Bad Gastein där jag föll för grupptrycket och köpte mig en jävla plats på bussen så V.4 drar jag tydligen till Österrike.
Rätt så fint för mig.
Kom hem , sov någon timme, sen fick jag en kvällsinbjudan till Krebo vilket jag inte bangade på.
Cyklade hem runt halv 1 och var jävligt nöjd med dagen.

Nu: Tufvan och träffa Love och sätta ihop ett schema till vår bandkväll nästa fredag och sen till bibblan och läsa juridik och förbereda mig inför seminarium och imon ska jag dricka öl.
PEACE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0