You can have my money but You can't have me




Lördag.
Fruktansvärt hektisk vecka precis som vanligt.
300 möten, en jävla massa juridik, en jävla massa drama och långa samtal om livets alla problem och hur vi ska ta oss ur dem.
Utgång i Tisdag, Djade på Sivans nedervåning i Onsdags, bara hiphop och det blev väldigt uppskattat och då blir man glad!! UB hela torsdagen, seminarium om Aktiebolag samt häng med fröken hammarström i fredags, fröken Egonsson crashade och slutade med sleepover. Sista riktiga hänget med Ida innan hon drar vidare till Åre i massa månader.
Kommer bli tungt eftersom vi har spenderat varje lillejul och nyår ihop sen jag föddes.
Kommer sakna de lilla pyret!!

Nu sitter jag i min ungkarlslya och funderar på att diska innan jag drar på Julbord med Ica.
Kurre är generös som vanligt!!
efter det drar jag in till stan igen för jobb på Sivans, hem och sova några timmar för att åka hem och jobba på Ica till stängning och sedan in till stan igen för styrelsemöte med Smålands för att sedan åka hem till Braås igen för att säga hejdå till Ida.
Måndag har vi föreläsning från 10-15 sedan drar jag till Göteborg några dagar och hänger med Markus B.
Torsdag är det föreläsning sedan Acousticstage, fredag tandläkaren och sedan jobb på Sivans igen för Norrlands.
Hektiska tider men jag gillar det!!
Har gått och blivit projektledare för Den svenska björnstammen-spelningen så har en hel del att sköta på den fronten också, plus att man ska hinna plugga själv mellan alla dessa aktiviteter.
Juridiktenta den 12 Januari, Sveriges lagbok är min bästa vän.
Mitt i allt detta är jag faktiskt rätt glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0